čtvrtek 8. března 2007

Dvaatřicet tisíc a kodex pořádku ve třídách...

Ešča som Cainovou neměl a už mi jí berou.
Udělal jsem si try kyje, páč už mě fakt serou!
/:Jednim budem Klause bici
a tym druhym toho blbýho Příbíka,
a s tym tretim kyja-kyjačiskom doděláme oba!:/

Kam ty zajdeš a já zajdu pojdzem na Keplera.
Opýtáme sa Růžičky čo to za novina.
Že PORG nejde, školný nejde,
je to v hajzlu, tak se na to vysereme!
My šílení terciáni...

...BEREM KRAMLE!!!

Tak tato obměna známé písničky se nyní stává tak trošku hymnou naší maličké vzpoury. Kam to s PORGem spěje? Páni profesoři Klaus a Přibík zaručeně kují něco nekalého. S většinou novinek, které přišly na PORG jako posun k něčemu, co by mělo být škola pro dvacáté první století, studenti naprosto nesouhlasí. Ale kdo se jich ptá na jejich názor? Koho zajímá, jestli se nám to vlastně líbí, nebo ne? Odpověď je jednodušší, ale po takto položené otázce naprosto očekávaná, nikdo.
Začalo to už v září, kdy jsme se vrátili v den pikniku po dvou měsících zpět do toho Libeňského baráku. Po vstupu do dolního patra se i mně, stejně jako všem ostatním studentům starším než prima, zatočila hlava a podlomila kolena. Výměna nádherně malých dřevěných a roztomile zašlých jednobarevných skříněk, které se tísnily již léta v blocích o rozměru asi osm krát čtyři skříňky a jejich definitivní ztráta nám velmi uškodila. Poté co jsem se vzpamatovali z prvního šoku jsme zjistili že i stará ošoupaná podlaha zmizela a místo ní je nová, ale daleko méně hezká. Korunu tomu nasadilo zrušení branky a aktivace rádoby hlavního vchodu.
A to byl pouze začátek. Pak přišly různé zákazy týkající se takových absurdit jako třeba bund v prostorách třídy, věcí v lavicích a nový kodex pořádku ve třídách. Zní to ohavně. Opravdu.
Nejhorší na tom však je, že to celé si musíme platit. Jo, já vím, je to asi normální, že musíme platit školné, když jsme na soukromé škole, ale platit až tak moc??? V těch dvou letech, co jsem na PORGu, školné stouplo o celou třetinu původní sumy, jež činila 24 tisíc na rok… promiňte, ale to mi přijde fakt hodně. Už teď se mi to jeví jako mírná forma vydírání, jelikož nikdo neodejde ze školy kvůli penězům, ale bude se je snažit sehnat. Odejde až v případě, kdy už to jinak nepůjde, ale to stejně jen v té nejkrajnější situaci.
Navíc nám vedení školy chce odstranit z profesorského sboru všechny anglické rodilé mluvčí a to se nám taky ani trošku nelíbí, jelikož z vlastní zkušenosti víme, že jsou to lidi, co nám z toho jazyka mohou dát úplně nejvíc.
Prostě mě to už všechno štve… MOKRÉ KOLO NA VEDENÍ ÚSTAVU!!!!!!
TŘI…DVA…JEDNE…TEĎ!!!!!

Žádné komentáře: