úterý 20. března 2007

Jsem tam, kde jsem býti nechtěla...

... na zeměpisné olympiádě.
Příjde mi to jako naprostá šílenost. Já, která nemám ani trošičku rozhled o světě. Já, která mapu vidí jednou za dvamilionytřistapadesáttisícdvěstětři let a jedenáct a půl měsíce. Já, která podstatu jednoduchého měřítka ještě nepochopila. Já, která dokáže určit Švýcarsko jako Dánsko (nebo naopak). Já, která zvládnu zkomolit i náš státní znak. Já, která má orientační nasmyls, nebo taky neorientační smysl, jak chcete vy. Já, která neumí odhadnout vzdálenosti ani při blbým přecházení silnice. Já, která byla nejdál na Kanárech. Já, která bych se nejradši rozjela do Irska a někam se tam zakopala v krásné, malé, půvabné a hlavně pravé irské hospůdce a nevystrčila nos pěkně dlouho, nebo taky nikdy. Já, která jsem hnaná do toho stroje na smrt, co si říká ZEMĚPISNÁ OLYMPIÁDA.

Žádné komentáře: