neděle 6. dubna 2008

Archa plná zvířat



Jistě je vám jasné, že nejde o bájnou Noemovu archu, která taky byla schodou okolností plná zvířat. Myslím, že není ani potřeba upřesňovat, že se chystám zhodnotit maturitní ples.
Ano, přiznávám, že když jsem řekla "plná zvířat" nebylo to myšleno zas tak moc vážně, protože zvířat se nakonec moc nedostavilo. Svůj plán samozřejmě dodrželi oktaváni, kteří ze sebe všichni (až na výjimky) udělali nějaké to zviřátko a sem tam jste mohli narazit i na dvě zebry, kočku, papouška nebo líhnoucího se motýla. Jedna zebra dostala od motýla a opilého papouška punc vítěze s nejdokonalejší maskou a zároveň cenu, čímž tím bylo tématu zvířat učiněno za dost.
O zábavu se postaral tanec. Ty, co se jej báli nakonec nikdo do ničeho extra moc nenutil, takže to snad nebylo tak zlé. Tančilo se hodně... Na klasické rytmy, kterých teda jen tak mezi námi opravdu moc nezaznělo, na rock´n´roll, na regge a na život celkově. Zní to divně, ale sama jsem si zase zkusila vytancovat ze sebe duši... upřímě je to jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat.
Někteří pili, někteří zpívali, někteří hráli a někteří dělali všechny tři prve zmíněné aktivity dohromady. To potom dodalo určité tajemno zakončení celé noci v divadle. Odcházela jsem s Verčou a muzikálovou hvězdou Štěpánkinasitou se smíšenými pocity. Nejen že mě téměř neposlouchaly nohy a říkala jsem si jáký že to všechno mělo smysl, ale zároveň jsem byla i krásně k smrti unavená...

Tento maturiťáky byl nejdivnější ze všech tří, na kterých jsem byla. Nevím, jak se mohlo stát, že utekl tak rychle, ale jestli někdo posunul čas, tak mu to nedaruju, protože mi nasadil divné myšlenky do hlavy...

2 komentáře:

Jana řekl(a)...

Ragga carneval!!

Nora řekl(a)...

tenhle maturiťák byl úplně geniální, a to převážně díky hudbě, na kterou se skvěle tančilo:-)

taky sem pak byla k smrti unavená..