sobota 26. dubna 2008

Pop? Sold out

Ano, je to tak, i názory se mohou měnit. I když... možná, že se nemění zas tak moc názory jako tvrzení. Noro, jestli tohle budeš číst, tak možná pocítíš zadostiučinění a pousměješ se. Radostně prohlašuji, že jsem si v poslední unavené a nevyspalé době hodně oblíbila poslouchání jednoduchých popových písniček a sledování ještě jednodušších filmů (nicméně ty jsem měla ráda i předtím:-)). Jde o to, že odvolávám vše, co jsem kdysi uveřejnila o různých žánrech hudby. Ano, svět se mění a my s ním. Změnil se designe blogu, změní se tak trošku i obsah, měním se i já sama. Taky přiznávám, že posledně (jestli ještě stíháš, Noro, o čem mluvím, kdyžtak to lze najít v tvých komentářích) to dost možná byl jen postoj a čisté pozérství.
Často si kladu otázku: "Co je špatného na komerci?" a po krátkém přemýšlení si sama odpovídám: "NiC! Podporuje ji tolik lidí, že na tom přece nemůže být nic špatného." Nojo, samozřejmě že se stále (s maličkými obměnami) držím svého starého hudebního já, ale ničemu novému se nebráním. Stejně tak s filmy. Nikdy mě extra moc nabavily dlouhé a "umělecké" kusy, co se snaží být originální i za cenu roztřesené kamery a nesmyslných replik. Nejhorší jsou živé ploty!!!! Beru film a seriál jako odpočinkovou záležitost. Možná taky proto jsem spíš pro jednodušší děj a méně "umění". Filmy jsou, přiznejme si, tak trošku zpotřební zboží. Kam se ze mě vytratila neuvěřitelně ambiciozní touha po "ražení nového směru", kterým se mimochodem vydává tolik lidí, že ten směr opravdu nlze považovat za nový? Nejspíš ji přemohl praktický a použitelný aspekt mého já. Opět důkaz toho, že dobro vždy vítězí;-).
Tady takový malý příklad toho, o čem mluvím. Suga´babes;-)

11 komentářů:

Chesterfield Cigarettes řekl(a)...

I’ve recently visited your blog and may say that it is both delightful and admirable, no one could have done a better job! The pictures are indeed adorable and the content is extremely interesting. This is the case when I have a chance to call your blog charming and captivating at one time! I’ve immediately added it to my favorite links and cannot imagine a more outstanding place to spend my time at!

Wendulka řekl(a)...

hm, sounds great...

Nora řekl(a)...

A hele,Wendy nám ale mění názory:). V tomhle případě ale jen k lepšímu, souhlasím s tebou:-).

Kapely typu Suga´ Babes a Pussycat Dolls zrovna neposlouchám, ale proto, že se mi vážně nelíbí a nebaví mě. Nesnášim, když někdo něco zamítá proto, že se to líbí hodně lidem a on jako velkej intelektuál je přece chytřejší než všichni ostatní, tak bude jinej. Na jednu stranu je fajn, když má každej originální část svého já, která se tak úplně neshoduje s okolím, na druhou stranu, třeba Harry Potter, těch strašně moc lidí, co ho čte a miluje, přece musí mít důvod. Takže kdyby to byla taková blbost, jak se někteří tváří, asi by to nebylo tak oblíbené, ne?

Nebo zpěvačky jako Shakira či Qwen Stefani, sou dobrý a sou tak moc slavný díky tomu, že sou dobrý. Nemusí každému sedět jejich styl, ale každý se zdravým rozumem by měl uznat, že to umí.

POslední věc, která mě fakt štve, je v poslední době častá móda - nemít rád/a Vánoce! Jo, taky bych někdy vraždila, v davu lidí zběsile nakupujících dárky, ale Vánoce znamenají mnohem víc příjemných věcí!

Nora řekl(a)...

Júú, to sem trochu přepískla ten komentář, odpusťte:) (vždyť to vlastně nemusíte číst)...

Čajda řekl(a)...

no ve filmech s tebou souhlasim wendy...neni nad high school musical:) a hudba....hudbu by mel poslouchat kazdej jaka ho bavi....me madonna nebavi a nema to nic spolecnyho s tim ze je komercni...proste me nebavi....ostatne proti shakire taky nic nemam a od madonny neni tak vzdalena....ale bavi me mnohem vic...jen se mi zda smutne kdyz nekdo posloucha jednu kapelu...viz FMP....

P.S. Co je to za anglicana(ku)

Wendulka řekl(a)...

Čajda: Jen nějaká reklama...Nora: Vánoce nemám ráda z toho důvodu, že se při nich jen všichni domah ádají a řeší, že jsme nikam nejeli a že seb udeme nudit na Silvestra...

Nora řekl(a)...

Wendy: tak to není už tak veselý, to chápu...

čajda: pravda, třeba takovej Deník princezny (oba díly), radost pohledět;-)

Klára řekl(a)...

nora: hp je čtivej, ale to nic nemění na tom že je to obšlehnutý a že je to kravina (neberte si to osobně to je můj názor), stejně jako eragon..
a to že nemít rád vánoce je móda to je taky podle mně divný, moc takovejch lidí sem nepotkala, a jestli to je móda tak to ale stejně budu dělat jenom proto, že prostě nemam důvod je slavit a nebavěj mě.
a ohledně hudby, ať si každej poslouchá kdo chce co chce, já nemam ráda pop a už vůbec ne rapsody

Wendulka řekl(a)...

O Rapsodech žádná;-)

Unknown řekl(a)...

ale ten pop beru zpátky.. taková ABBA...

Wendulka řekl(a)...

Já to beru tak, jako že si hezky posluchám to, na co mám náladu, a jestli se to někomu nelíbí, tak ať si klidně víte co... je mi to jedno, co si budou lidi myslet, vážně... kdo se kategoricky vymezuje je trošku omezenej, ale je to jeho věc - I dont mind...;-)