sobota 19. dubna 2008

Sice jsem průměrná, ale stejně si žiju v růžovém království


Kolem mě růžové, zelené a modré polštáře, růžová a bílá přikrývka, sama na sobě mám růžovou noční košili a všechno kolem krásně voní čokoládou, karamelem a šampaňským s jahodami. Je mi krásně! Hraje klidná hudba, já popíjím bublinky a zobu čokoládu. Je mi krásně! Zachvíli usnu sladkým čokoládovým spánkem. To je krása! Bude se mi zdát sladký sen plný rozkošných výjevů a všechno bude vonět po růžích. Bude mi krásně! Nebudu se zabývat problémy mého všedního života, nebudou mě zajímat známky ni malé maturity. To bude krása! Budu ve svém snu vyjímečná a opomenu zevšednělý fakt, že jsem průměrná. Budu krásná! Pak se ale vzbudím ze sna do nového dne a realita se vrátí zpět. Dám si sprchu a snídani, uvařím všední ranní kávu a když ji budu nalévat to krásného růžového porcelánového hrnečku uvědomím si, že dnes v noci BYLO KRÁSNO.

*ano, krásno bylo, já byla krásná, vše bylo krásné, bylo krásno jen díky tobě, tvá krása se jevila v mé mysli, krása nás spojovala, teď zde již není, nevadí, však já zase počkám do noci, kdy započneme krásnou synfonii kde první housle hraje krása...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.