sobota 23. února 2008

Kavárny: Coffee heaven, král mezi kavárnami

Coffee heaven, Starbucks, Illy, Segafredo, Ebel...
Kam chodíte nejraději vy?
Rozhodla jsem se založit novou rubriku, ve které se budu pozastavovat nad některými podniky, které jsem navštívila. Ke kavárnám mám totiž zvláštní vztah. Mimo to, že jsem se zamilovala do přátelského posezení s kamarády nad šálkem (kelímkem) kávy, tak čímdáltím víc přicházím na chuť kávě jako takové. V poslední době se bez ní spíš neobejdu. Neberte to jako závislost, jelikož moje potřeba kávovat je mírně odlišná od závislosti. Pokud bych si měla vybrat mezi špatnou kávou a žádnou kávou, volím druhou možnost. Nejlepší kafe dostanu v mé oblíbené kavárně to go, v Coffee heaven. Jestli máte nutkání pozvat mě někam na odpolední posezení, vězte, že CH na Příkopech (nad T-mobile) je jedno z nejlepších v Praze. Splňuje pro mne všechny tři znaky kvality. První je samozřejmě dobrá káva, druhý je útulnost prostředí v menší NEKUŘÁCKÉ (pokud si dobře pamatuji nikdo zde zatím nekouřil) místnosti s wi-fi připojením a třetím bodem je přívětivost obsluhy. Kdo zde byl, pochopí. Jsem ráda, že se sem alespoň jednou za týden dostanu a můžu zde utratit půlku týdenních financí;-).
(Jo, ty ceny jsou jediná ztracená kytička, ale zase pod čím se teď pořádně neprohnete, že.)

3 komentáře:

Klára řekl(a)...

Jo.. nebo CH na Oujezdě.. nebo Dobrá trafika na Oujezdě..

Wendulka řekl(a)...

Podle fotek a stránek (které se mimochodem děsně pomalu načítají) vypadá ta "Trafika moc dobře".

Peta řekl(a)...

tak to je vtipný... já si dala na Seznamu vyhledat "coffee heaven" a narazila jsem na tvůj bloček... a co nevidím!! ty máš ráda kellys!! juchuuu! to je teda fakt náhoda ;)