sobota 15. listopadu 2008

Galavečer irského tance skupiny Gal-tír


První vellký večer irských tanců pod záštitou taneční skupiny Gall-tír se konal včera večer. Jako žákyně Giny Klášterkové ("vedoucí souboru") jsem se také účastnila a to se dvěma choreografiemi. Naše skupina se představila se stepovým Horn pipes (Jmenovalo se to Irský čajový dýchánek, nebo tak nějak...) a Lyricko-epickým číslem v rytmu primary reelu. Tady název vypovídal o charakteru děje: Dancing king;-). Myslím, že oba kusy se nám celkemm vydařily. Jo, bylo to dobré. Nejvíce mě na všem bavila profesionlaita celého souboru. Kostým stídal kokstým, formace střídala formaci... až jsem nestačila koukat, za jak rekordní čas je někdo schopný přetrvasformovat z jednoho tance do druhého. O kvalitě celého večera zřejmě vypovídá i doba, za kterou došlo k vyprodání sálu. Necelých 5 dnů bylo možné objednávat a kupovat lístky. Poté byla kapacita sálu zaplněna a nebylo již možné dostat se do sálu. Podivuhodné!!!

Jsem hrozně ráda, že jsem se něčeho takového mohla zúčastnit. Těším se na video záznam celého večera a doufám, že v nejbližší době bude naplánované podobné "šíleenství"!!!!

Eire go bráh!!!!

1 komentář:

Zuzka řekl(a)...

Zdá se mi to, nebo na tý fotce nejsi? :-(