sobota 30. srpna 2008

Streams of whiskey

Poslouchám tuhle milou písničku a říkám si, že je konec. Je konec. JE konec! JE KONEC!!!Chvilku přestanu dýchat, ale potom přijde mírné přidušení a moje reflexy mne zachrání od jisté smrti. JE KONEC. Jiní by řekli začátek, ale já jako poučený optimista se kloním k té ralističtější verzi výkladu. JE KONEC! Krásné zkončí a útrapy nastanou. Musím se probrat a trochu napít... a, Mattoni-Kde je Mattoni, tam je život. Sice tu mám Mattonku, ale zmocňuje se mne pocit, že tady spíš něco umírá. Když přemýšlím, co že to tady umírá, zapomínám mrkat. Je konec. Hledím do jednoho naprosto mrtvého bodu kdesi v dáli předemnou a pomalu si uvědomuju dopad posledních dnů. JE KONEC! Dochází mi, že krásná doba sladkého dělání NIC opravdu končí. ANO, JE KONEC! Je konec všem spontálním a nevynucovaným činům. Dál sedím a hledím, oči mne začínají pálit. JE KONEC! Jak dlouhá boda bude muset uplynout, než zase budu moct odložit povinnosti? Budu zase muset čekat deset dlouhých měsíců plných útrap, než opět budu moct ulehnout ke spánku, když se mi zrovna bude chtít? Čeká mne zase dlouhá doba zatracení mezi školními zdmi? Oči vysychají na vzduchu, ale přesto z nich začínají kanout slzy. Je tohle možné? Streams of whiskey...

"Život je hořký!" řekl kdosi. Pak si sám dodal, že za to děkuje Bohu. Já říkám: "Život má mnoho příchutí!" a dodávám, že je jen na Vás, kterou chuť si vyberete... Streams of whiskey...

Žádné komentáře: