pondělí 17. prosince 2007

Tréma se nedostavuje

Tak jsem měla vystoupení. Další. Inu nikterak mne nepřekvapilo, že jsem nepociťovala z vystoupení před lidmi žádné napětí nebo dokonce trému. Jo jo, zatrémované časy odezněly a dokonce už i člověk, který byl ještě loni nervní až na kost, mi dneska řekl, že se opravdu ničeho nebojí a na vystoupení se těší. Zajímavé. Nicméně konečnému výsledku to určitě neuškodilo. Možná spíš naopak. Tenhle kousek jsme, myslím, střelily celkem dost úspěšně. Až na malé zakolísání při úkloně přes point, kdy chyběl jen malý kosek k tomu, abych se skácela, se mi nic zlého ani výpadkového nepřihodila, což je moc fajn.
Z toho všeho mám teď moc prýma náladu, protože mám takový pocit, že nejsem zas tak mizerná tanečnice a pokud se mi chce, tak ani nic moc nezkazím...

Jucheche mecheche... to se mi líbí!!!!

Žádné komentáře: