pondělí 30. června 2008

Když už člověk neví, co s časem

Co dělat, když večer ležíte v posteli a nemáte co dělat? Nechce se Vám čís, prtože každou knihu prostupuje nějaký super hrdina, o kterém Vás už nebaví snít? Co dělat, když se představy superhrdinů zvrtnou na špatnou stranu? Věděla bych, že více představ by jen více rozesmutnělo duši snílka, a proto jsem pro hmotniu terapii.
Bohužel v našich klimatických podmínkách se superhrdinové nevyskytují (je na ně nějak moc sucho, či co), tak vřele doporučuji zabrousit po strýčku Googlu... může to dopadnout třeba takhle:

5 komentářů:

Nora řekl(a)...

:-) tohle je velmi sympatické!

teda, nad některýma bych řekla spíše bleee (blonďáci s mečem jaksi opravdu nejsou můj typ), někteří jsou jenom hmmm (třeba při fotbalu koukám jinam), ovšem někteří...Roger Federer je mi sice sympatičtější, ale i ten Nadal má hodně do sebe. A začala sem velmi intenzivně uvažovat, že se podívám na druhý díl Narnie:-).

Každpádně souhlasím: OH GOD!

Wendulka řekl(a)...

No, netuším, co tím "při fotbale se koukám jinam" sleduješ... tam to všechno začíná, od fotbalu se vše odvozuje. Fernando je prostě nejlepší a Sergio má nejhezčí čelisti, ale je fakt, že Willa bych mohla nějak vyextrahovat...

nicméně Rafa je jen vítěz mnoha věcí , pěkej moc není...

Nora řekl(a)...

Tám myslím, že při fotbale se koukám na úplně jiný hráče, popř. na některé trenéry, popř. na Joachima Lowa, trenéra Němců. Sergio mě nebere vůbec a Fernando taky moc ne. Zatímco Rafael mi docela pěknej přijde ... jak si jednou trefně poznamenala, my se neshodnem v umění;-). I když na Benovi se asi shodnem:-).

veronika řekl(a)...

wendy to se ti fatk povedlo, i kdyz nevim jestli jsem udelala dobre ze sem se na to podivala.. budu mit mozna pekne sny, ale taky co zavidet.. ale uz je to stejne jedno protoze jsem docetla roman se skvelym hrdinou.. ktereho hlavni hrdince zavidim nemene.. :)

Wendulka řekl(a)...

Verunko: Co mas v planu zavidet? Sliecne sportovce, popr. hudebniky, popr. herce jejich pritelkynim? (C jsem se ja docetla, tak vsichni az na Sergia a Paddyho ptritelkyni maji, ale u Sergia si cloveka asi nikdy nmuze byt jiisty;-)). Nicmene dekuji za pochvalu. Co jsi to cetla za knihu?

Noro: Nojo, umeni, zname to... Ale jo, ten Ben, vis... na mem 'oblíbeno-metru (pokud vybírám je ze zde uvedenách) je spolu s indianem tenistou na 4-5 ,iste, to vís, asi je jasné, kdo vyhrává!!!!!!

Nenapadá Vás nekdo, kdo by se tam dal jeste prihodit?