čtvrtek 29. listopadu 2007

Jde o to to zvládnout...

Minulé dva týdny byly naprosto strašné! Ty neustálé testy, termíny, požadavky a potřeby našich profesorů jsem už fakt nemohla dál zvládat. Ještě že je už konec. Myslím, že moc dlouho bych to nevydržela. Když jsem v pondělí přišla domů, byla jsem uplně na dně. Když jsem na dně, tak brečím... jo, brečela jsem, ale pak mi po dlouhé době konečně došlo, že s vlastní blbostí nic nenadělám! Prostě mě moje blbá nálada přešla a od té doby se mi v tomto smyslu slova ještě nezkazila. Zatím držím. Zítra příjde na to, jestli jsem se stresovala zbytečně, nebo ne. Ano, já vím, jak většina věcí dopadne, jistě že vím, ale bohužel budu stejně smutná až na tom papíře uvidím ta béčka a dvě šestky, bude mi to líto. Netěším se a spíš nechci aby na to vůbec došlo...

Ach jo... Proč nám to ti profsoři dělají!!!

Žádné komentáře: