čtvrtek 9. srpna 2007

To vydržíš...

To vydržíš! A když ne, nevadí...Když nevdržíš, musí se to vydržet samo...

Ještě kousek a přijde další akce. Jen několi výkřiků do noci a bude zase vše OK.

Oni se vrátí, neboj... To vše se zase stane normálem... Třeba se i něco najde, něco jiného se ztratí... Však oni se vátí... Tím se snad život nezkrátí...

Několik chvílí se jen pozastavit a přemýšlet nad ničím... než myšlenky své znenadání všechny vzápětí zničím...

Když prší a venku se blýská... doma se nudím... jen se mi stýská, neříkám hop... Brod je daleko a exit zas vysoko... no, to je teda pěknej blud, ale co... já už to neřeším

Co se stát má, stane se a co bychom chtěli aby se stalo... nestane se nikdy... i když je o taky dost pitomost...

Za barákem mi řvou lvi a psovi to nevadí... zvykl si...
Já nevím, jak z toho ven...vadí mi to... ale na to si zvykat nehodlám!!!!!

Stejně to asi nemá cenu, tak to řešit PROSTĚ NEBUDU....


pche... ještě si nědo pomyslí, že se pokouším o moudrosti světa.... ts, to zrovna-----

Žádné komentáře: